אקטיביוטיקה לחולי קרוהן וקוליטיס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אקטיביוטיקה לחולי קרוהן וקוליטיסקרוהן וקוליטיס הן מחלות מעי דלקתיות לא פשוטות, המלוות בשורה של תסמינים, המשתנים בעוצמת חומרתם בין חולה אחד לשני וגם במידת חזרתם.

כאבי בטן, נפיחות בטנית, בחילות, הקאות ועוד, כל אלה מופיעים אצל החולים ויכולים לבוא בהתקפים, החוזרים אל עצמם אחת לכמה חודשים או יותר. אנטיביוטיקה היא אחת התרופות המוצעות להם כדי להתמודד עם תסמיני המחלה ומטרתה להביא להרס התאים החיידקיים, האחראיים להיווצרות הדלקת.

יחד עם זאת, למרות יתרונות התרופה, ישנן לא מעט תופעות לוואי הנלוות לה, כמו כאבי ראש, אובדן תיאבון, בחילות והקאות, סחרחורות, תחושת נימול ועוד. מסיבה זו ממליצים לצרוך אותה לתקופה מוגבלת ולעקוב, בעזרת הרופא המטפל, אחר מצב המחלה כדי לוודא שלא מחמירה או לא מופיעות בעיות אחרות, העשויות לצוץ לאור השימוש בתרופה.

במקביל, ובעיקר כדי למנוע את השלכותיה השליליות של האנטיביוטיקה מוצעת תרופה נוספת טבעית בשם אקטיביוטיקה, המתאימה לחולים הנוטלים אנטיביוטיקה בתדירות גבוהה ומחפשים פתרון שיעזור להם להימנע מתופעות הלוואי שלה.

רקע

האקטיביוטיקה היא תוסף תזונה טבעי, שמטרתו למנוע את תופעות הלוואי של האנטיביוטיקה. היא נספגת בגוף ומהווה כמעין כיפה המגינה על מערכת החיסון, מה שמוביל לפגיעה בחיידקים הרעים בלבד ומבלי לגרום לנזק למערכת החיסון כולה. מדובר בדור המתקדם יותר של הפרוביוטיקה, העוזר בהעברת תרבית של חיידקים אל המערכת החיסונית על ידי הסתננות ישירות דרך קיר המעיים ובמסווה של חלבון לקטופרין. האקטיביוטיקה פותחה בתנאי מעבדה מיוחדים ומיוצרת כיום על ידי חברות שונות בעולם.

הרכב התרופה

האקטיביוטיקה מכילה שילוב של חיידקים טובים יחד עם חלבון הלקטופרין, הידוע כחלבון ידידותי וטוב לגוף, המצוי בו באופן טבעי. מכיוון שמדובר בחלבון מוכר לגוף, מערכת ההגנה שלו איננה תוקפת אותו ומאפשרת לחיידקים הטובים, לתרבית הפרוביוטית המרוכזת, להגיע אל דפנות המעי, להיספג בדם ובכך להגיע אל נקודות המטרה. כמוסת האקטיביוטיקה מצופה בשלוש שכבות של חומרים עמידים טבעיים, המסוגלים להתמודד בהצלחה גם עם טמפרטורות גבוהות, וזאת כדי לאפשר לה לעבור בהצלחה את חומצות הקיבה ולבצע את עבודתה.

לאילו מצבים מסייעת

אקטיביוטיקה מתאימה במקרים בהם ישנו חוסר איזון במערכת העיכול שבין החיידקים מחוללי הדלקת (הגורמים להופעת הקרוהן והקוליטיס) לבין החיידקים הטובים, החיידקים הידידותיים. מקרים של חוסר איזון במערכת העיכול גורמים, בסופו של דבר, לבעיות בריאות שונות הנובעות בשל היחלשות המערכת החיסונית. מעבר להופעת מחלות מעי דלקתיות, יכולות להופיע גם אלרגיות שונות, זיהומים חוזרים ונשנים וגם פטרת כרונית. השימוש באקטיביוטיקה משנה את האיזון שבין שני סוגי החיידקים ומגן על הגוף מפני נזקי האנטיביוטיקה, מפני תופעות הלוואי השונות, המופיעות לאור שימוש תכוף בה.

אופן השימוש

האקטיביוטיקה מגיעה בתצורת כמוסות, שאותן יש ליטול פעם ביום.

תופעות לוואי

לא ידוע על תופעות לוואי כלשהן לאור השימוש באקטיביוטיקה. בכל מקרה של הופעת תסמינים כלשהם לאחר השימוש בתכשיר, כדאי לפנות אל הרופא המטפל כדי לבדוק אפשרות לטיפול אחר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו