האם חולי קוליטיס צריך ביטוח נסיעות מיוחד?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיסה

לשאלה, האם חולי קוליטיס צריך ביטוח נסיעות מיוחד, יש תשובה אחת והיא: רכישת ביטוח נסיעות למצב רפואי קיים. מה זה אומר, מה חשוב לדעת וכיצד להוזיל את העלויות? – המשיכו לקרוא במאמר הבא לפניכם.

אכן כן, חולי קוליטיס צריכים ביטוח נסיעות מותאם

אם אתם שואלים האם חולי קוליטיס צריך ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג מיוחד כלשהוא, התשובה היא בדרך כלל חיובית, כן, יש צורך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל במקרה שמתמודדים עם מחלה כרונית. בין אם אתם סובלים ממחלת קוליטיס או ממחלות מעיים אחרות, זה לא רק חשוב, אלא קריטי ממש שתרכשו את ביטוח הנסיעות המתאים. במקרה זה יהיה מדובר בביטוח נסיעות עבור מצב רפואי קיים. יש לציין כבר עכשיו, מכיוון שמבוטחים עם מחלות כרוניות מהווים סיכון רב יותר עבור חברת הביטוח, הפוליסה כמובן תהיה יקרה יותר. בהקשר הזה של הדברים, אם אתם מתלבטים בין ביטוח נסיעות לחולי קוליטיס דרך הראל או דרך חברה אחרת, המידע הבא יעשה לכם סדר.

6 הסיבות לבחירה נבונה בחברת ביטוח נסיעות

אנחנו חיים בעידן שהוא דיגיטלי, וככזה, סקר שוק מקוון הוא תמיד צעד ראשוני כאשר רוצים לרכוש מוצר או שירות מכל סוג. בהקשר של הדברים, חשוב לציין כי רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מצריכה סקר שוק יותר מעמיק מאשר רכישת שירותים אחרים. זאת, מתוך כמה סיבות עיקריות:

1)      בגלל שבמקרים של מחלת קוליטיס, המצב הבריאותי עלול חלילה להתדרדר במפתיע, לכן חשוב להיות מכוסים-רפואית ומבחינת הביטוח.

2)      מכיוון שסוג הביטוח הנרכש ישליך ישירות על השקט הנפשי שלכם במהלך הנסיעה.

3)      היות שרכישת הביטוח הנכון תשליך ישירות על מצבכם הבריאותי במקרה של חלילה הפעלת הפוליסה.

4)      היות כי אתם כנראה עתידים לנסוע עם ציוד אישי יקר, לכן חשוב לוודא שהפריטים האישיים מכוסים. (שימו לב, עבור ביטוח לפטופ וטלפונים יקרים בד"כ צריך לרכוש הרחבת ביטוח).

5)      כי לעיתים יש צורך לבטל טיסה, בית מלון או רכב שכור, מה שחשוב שיהיה מכוסה בפוליסה (ביטוח ביטולי טיסות).

6)      בגלל שחלק מהאנשים מבצעים פעילויות אתגריות בחו"ל, עם סיכונים גבוהים לפציעה, ככה שחשוב להיות מכוסים. 

החברה עשויה לסרב לבטח חולי קוליטיס?

לדאבוננו, במקרים מסוימים חברת ביטוח עלולה לסרב אנשים אשר חולים בכל מיני מחלות כרוניות שונות, לרבות חולי קוליטיס אשר מצבם הרפואי אינו מאוזן. לצורך העניין, אם ב-3 – 6 חודשים האחרונים הייתם מאושפזים ו[או עברתם טיפולים מיוחדים למיניהם, לרבות ניתוחים, חברת הביטוח עשויה לסרב לבטח אתכם בביטוח נסיעות לחו"ל. עם זאת, במקרים אחרים היא עשויה לבקש תשלום פרמיה גבוה יותר. זו אחת הסיבות לכך שחשוב לעשות סקר שוק ולבדוק מי חברת הביטוח שהכי באה לקראתכם, וכך גם תוכלו להוזיל מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל.

טיסה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו