ביטוח נסיעות לחולי קוליטיס וקרוהן – מה זה אומר?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח

 

אנשים אשר מתמודדים עם קוליטיס, קרוהן או מחלות כרוניות אחרות לא צריכים להיות אסירים בבתיהם. אם אתם מעוניינים לטוס לחו"ל, המידע הבא מוקדש עבור המתעניינים בביטוחי נסיעות רלוונטיים – קראו כאן.

כמה מילים על חשיבות ביטוח הנסיעות

כאשר אנשים הסובלים ממחלות מעי דלקתיות כרוניות, כדוגמת קרוהן וקוליטיס, מעוניינים לטוס, הם צריכים לקחת בחשבון סל שיקולים שונה מאשר האדם הממוצע אשר אינו מתמודד עם מחלות אלו. ככאלה, מחלות המעי עלולות לגרום לסיבוכים שונים אשר בתורם יכולים להוביל לצורך ממשי בטיפולים רפואיים, תרופות שונות ואפילו אשפוז. היות והמחירים של טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להגיע לסכומי עתק, בלשון המעטה, אין אדם שפוי שיסכים לטוס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות מתאים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באנשים עם מחלות מעי כרוניות.  

חיסכון בעלויות ביטוח נסיעות לחולי קוליטיס וקרוהן

רגע לפני שאתם מוצאים חברת ביטוח להזמנת ביטוח נסיעות לחולי קוליטיס וקרוהן או מחלות מעי אחרות, האם לקחת בחשבון שניתן להשוות מחירים בתחום זה? באופן כללי, ישנן 2 דרכים שונות שבאמצעותן תוכלו לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל:

  1.       בדיקה עם מכרים: אם יש לכם מכרים או בני משפחה הסובלים ממחלות מעי כרוניות, כדאי לשאול אותם כמה הם שילמו על ביטוח נסיעות לחו"ל, כלומר מה הייתה גובה הפרמיה שלהם. זכרו, כלל האצבע הוא שככל שהמחלה מורכבת יותר, ככה הפרמיה עתידה להיות יותר גבוהה בחברת הביטוח.
  2.       אתרי השוואת מחירים: ישנם אתרים רבים ושונים שניתן בעזרתם לעשות סקר שוק הכולל השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל ככה שזו אופציה נוספת אם אין לכם מכרים המתמודדים עם מחלות דומות לאלו שלכם.

הביטוח כולל גם פינוי לישראל?

כמובן, מעבר לכך שביטוחי נסיעות מכסים הוצאות רפואיות על טיפולים רפואיים, תרופות, אשפוזים, ניתוחים, בדיקות מעבדה ועוד, במקרה הצורך, הביטוח יכסה גם את עלות הפינוי הרפואי חזרה ארצה. באופן כללי, בעת רכישת ביטוח נסיעות לחולי קוליטיס וקרוהן, חשוב לבדוק כמו שצריך את התנאים של הפוליסה. מכיוון שכל אדם מתמודד בצורה שונה עם המחלות הנ"ל, ומכיוון שהן מתבטאות אחרת אצל אנשים מסוימים, חשוב לוודא שהפוליסה מכסה את כל הצרכים הייחודיים שלכם. בתוך כך , אנחנו ממליצים לשים לב במיוחד ל-2 הסעיפים הבאים:

  • החרגות: ודאו שאין החרגות רלוונטיות לגבי מחלות מעי דלקתיות או מצבים רפואיים קיימים אחרים, מכיוון שהחרגות אלה עלולות להוביל לכך שלא יהיה ניתן להפעיל את הפוליסה במקרה הצורך.
  • גובה הפוליסה: ודאו שהסכום עבור הוצאות רפואיות מספיק גבוה כדי לכסות את כל ההוצאות הצפויות והצפויות פחות, מה שעשו לנוע בין טווחי כיסוי משתנים. שימו לב, חלק מהחברות מציעות פוליסות גם עד 3 או אפילו 5 מיליון ₪.

צריכים מידע נוסף? בצעו כעת השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל עבור חולי קוליטיס ומחלת הקרוהן. לאחר שתקבלו 3 הצעות מחירים שונות, תוכלו להתייעץ עם חברות הביטוח לגבי כל סוגייה בלתי פתורה שיש לכם.

ביטוח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו